.

среда, 16. март 2011.

Sex chat za upoznavanje


My boyfriend And I were out in the countryside driving on the way home Moj dečko i ja sex chat smo bili u prirodi vožnje na putu kući
from a pub lunch and I was feeling horny so we pulled into a quiet layby iz pub ručak i bila sam osjećaj horny pa smo izdvajali u mirnom layby
and started to have some fun...I started of by sucking on his cock then I i počeo to imati neki zabava ... počeo sam od strane sisa na njegov penis onda sam
was ready for sex so I asked him to get out of the car and I lay across je bio spreman za seks pa sam ga zamolio da izađe iz automobila i sam ležao preko
the front two seats and he stood outside and started to fuck me. prednja dva sjedala, a on je stajao van i počeo me jebati. Trazim Srbija
After a while he stopped and told seks chat me we were being watched. Nakon nekog vremena on je prestao i rekao mi je da su se gledali. I knelt up Ja kleknuo gore
and I could see a old black man about 40 feet away just stood watching I i mogao sam vidjeti starog crnca oko 40 metara dalje samo stajao sam gledajući
told Shane to carry on to see what would happen. rekao je Shane nositi na da vidi što će se dogoditi.
The old black man just stood watching as we started fucking again and Stari crni čovjek samo stajao gledajući kako smo počeli opet jebeni i
rolled the window down so my top half was out the window. valjanog prozor prema dolje tako da je moj gornja polovica je kroz prozor. I slowly undid Ja polako undid
my pink blouse making sure I made eye contact with the old black man with moja roza bluza pazeći sam napravio kontakt očima sa starog crnog čovjeka s
each button I undid from the top down and gently let my firm boobs spill svaki gumb sam undid od vrha prema dolje i lagano neka moja firma boobs izlijevanja
out from my lacy bra.while Shane fucked me from behind the black guy iz mog čipkan bra.while Shane mi jeben od iza crnim Gvido
started to move closer but then stopped. počeo kretati bliže, ali onda prestala.

I waved to him so he knew we had seen him and he slowly walked towards Ja mahao s njim pa je znao da ga je vidio i on je polako išao prema
us. nama. Shane pounded me from behind hard my titties were jiggling about and Shane me pounded od iza hard moj titties su jiggling o i
he came and just stood watching he looked to be in his late 50's we are došao je i samo stajao gledajući je gledao da se u svojim kasnim 50-smo chat seks
in our late 30's I reached my hand out and brushed the front of his u kasnim 30-ima sam dosegla svoju ruku van i brušenog ispred svoje
pants and felt the bulge I looked back at Shane and he just said do hlače i osjetio oticati sam pogledala natrag na Shane i on je samo rekao da
whatever you feel comfortable with. sve što osjećate udoban sa.
So I unzipped his pants and gently took his old wrinkly black cock out. Tako sam unzipped njegove hlače i lagano uzeo njegov stari naborani tetrijeb van. I Ja
felt his black penis grow under my fingers as I caressed it and then osjetio njegov crni penis raste pod mojim prstima kao što sam ga milovala, a zatim
slowly began to pull his foreskin up and down.I pulled him gently by his polako počeo povući svoju prepucij gore i down.I povukao ga nježno svojim
stiffened black cock until he was close enough to get him in my mouth. ukrućen tetrijeb dok je bio dovoljno blizu da mu se u usta. As Kao
I felt his black cockhead touch my lips ,the old black man pushed and the Osjećao sam se njegov crni cockhead dodir moje usne, stari crni muškarac gurnuo i
cockhead parted my lips and slipped in. I had let a strangers cock into cockhead razdijeliše moje usne i skliznuo u. imao sam neka strancima penis u
my mouth I felt the end throbbing as I ran my tongue over his cockhead ,I moja usta osjetio sam lupanje kraj kao što sam trčao moj jezik preko cockhead, ja
was so dizzy with lust and feeling like a proper dirty slut. je bio toliko ošamućen s požudom i osjećaj kao pravilan prljava drolja. As he began Kako je počeo
moving back and forth with his black knob in my mouth, my milky white se kreće naprijed i natrag sa svojim crnim gumb u moja usta, moje mliječno bijela
breasts were rocking back and forth with the motion of Shane and the grudi su ljulja naprijed-nazad s prijedlogom Shane i
black dude. black dude.
Shane smiled at the old black man and told him to go ahead and have a Shane se nasmijao na stari crni čovjek i rekao mu da ide naprijed i imati
good feel. dobar osjećaj.

The old black man reached down and then both his wrinkly black hands Stari crni čovjek dosegao dolje, a zatim obje njegove ruke naborani crna
began groping and fondling my firm white boobs ,squeezing the firm young započela čeznu i milovanje moje čvrsto bijelo boobs, cijeđenje tvrtka mlade
white flesh. bijelo meso.
After a short while the old black guy grunted and I felt 3 or 4 thick Nakon kratkog vremena stari crni dečko grunted i osjećao sam se 3 ili 4 debela
wadges of thick gooey semen pumping into the back of my sucking mouth. wadges guste gnjecav sperme ubrizgali u leđa mojih sisa usta. I Ja
felt his warm sperm congeal in the back of my throat as his black osjetio njegov toplo sperme zamrznuti u leđa moje grlo kao njegov crni
cockhead throbbed deep in my mouth. cockhead throbbed duboko u moja usta.
With one big gulp I swallowed down his thick sperm ,feeling his gooey Uz jedan veliki gutljaj sam progutala dolje njegov debeli sperme, osjećaj njegova gnjecav
seed slowly slide down my throat and into my belly.His slimy dark cock sjeme polako slajd dolje moje grlo i na moj belly.His ljigave tamno penis
slipped out from between my sucking lips and he spurted more semen onto skliznuo iz mojih sisa između usana i on spurted više sjemena na
my face and then smeared his the head of his sperm coated cock across my moje lice, a zatim namazani njegove glave njegove sperme obložene penis preko mog
cheeks, rubbing the sticky semen across my cheeks and into my skin. Obrazi, trljanje ljepljive sperme preko moje obraze i na moju kožu.
Shortly after Shane shot his cum inside me I looked up at the old black Nedugo nakon što je Shane pucao njegova sperma u meni Pogledao sam gore na stari crni
guy and smiled and winked at him and Shane pulled his pants up and momak i nasmiješio se i namignuo mu i Shane izvukao njegove hlače prema gore i
started the car.I blew the old black man a kiss as we drove off leaving počeo duhati car.I stari crni čovjek poljubac kao što smo odvezli off ostavljajući cat seks
the old black guy stood at the side of the road with his cock hanging out stari crni dečko stajao na strani ceste sa njegov penis za druzenje
his trousers.we drove all the way home with my tits out and cum all over njegov trousers.we vozio sve do kuće s moje tits cum out i sve više
my face . moje lice.



I was so impressed by the amount the sperm that old black guy pumped into Bio sam tako impresioniran količinom sperme da stari crnim Gvido pumpa u
me, I am thinking of returning to the same place on my own for some more mene, ja sam razmišljati o povratku na istom mjestu na moj posjedovati za neke više
of that thick gooey stuff. te guste gnjecav stvari. I hope he feels the same way and that our Nadam se osjeća na isti način i da je naš
paths will cross again. Staze će prijeći opet.


Нема коментара:

Постави коментар