.

субота, 5. март 2011.

Kako upoznati

Moje ime je Marie i to je bila priča o tome kako sam došao da bude: upoznati 
Moja mama kupila mi je prekrasan zlatni labrador štene kad mi je bilo trinaest, a to je postao moj najbolji prijatelj kad sam bio kod kuće. Nazvao sam ga "wobbles 'zbog nespretan način na koji je trčao. U svakom slučaju kad sam imao 18 sam došao kući iz škole za posljednji put. Upravo sam imao gradated i mama su mi izvađene iz na ručak. Kad smo stigli doma Rekao sam da bi se wobbles za šetnju, što sam napustio kuću i krenuli ravno za park gdje bih baciti držati wobbles za njega uhvatiti. Dobili smo u park i našao lijep veliki štap da se igraju. 
Nakon nekog vremena mi je trebalo ići u kupaonicu pa sam se uputio prema novoizgrađenoj sanitarni čvor.Kao što sam otišao u sam čuo čudne buke dolazi iz ormara pored mene. Ne čineći zvuk, sam stavio moje uho na njega i slušala, to zvučalo kao da netko je bio u seksu - mogao sam čuti oplakivanje i grunting s druge strane - još onda sam čuo zvuk, cvili od psa. Sada je zvučalo neobično. Otišao sam u kabini pokraj onaj gdje su zvukovi bili dolaze iz, zatvorenih vrata, a zatim crouched dolje tako da sam mogao vidjeti ispod.Ono što sam vidio bilo nevjerojatno. Mlade zene - možda 20 - Uzeli su gola i crouched na sve četiri na podu, iza nje, zavaljen na leđima bio crni labrador samo veći od wobbles. Ovaj pas je bio sportski tvrdo na ogroman i imao je duboko u Gospino magarca. To me šokirao jer sam nikada nije vidio nešto poput ovoga prije, ali je u isto vrijeme mi je pobudio i počeo sam se smočiti između mojih nogu. 
Ja izdvajali moje oči daleko i otišao u kupaonicu pokušava ignorirati zvukove koji dolaze iz drugih kabini. Ali to je bilo uzaludno, zvuči u drugim kabine mijenja onda i pas dao stenjati i žena grunted i vikao u orgazam, ja ne mogu odoljeti, ja izbrisala moj maca i crouched dolje opet-to-peer na ženu. 
Pas je suprot teško protiv womas magarca kao što je leaked globula bijelih sperma i opet zatim pas opušten ukloniti njegov veliki ružičasti penis od magarca. Žena je ustati, ali kao što je okrenuo ona vidjela mene izviru ispod ormara i zida smrznut, nismo pomaknuti za nekoliko trenutaka, ali onda sam smogao hrabrosti reći: "Um ... žao. Ja vas čuo i bio znatiželjan. "Žena još uvijek izgledao iznenađen i uznemiren, ali njezin izraz softened" Oh, to je u redu. Vi ne bi trebali imati vidio da ipak. To je vrlo loša stvar za napraviti, ali ja ne mogu si pomoći volim ga previše i Billy ovdje je tako dobar ljubavnik. " 
"Misliš što ste to učinili sa svojim psom više od jednom?" 
"O, da, mnogo puta" 
"Wow! Hm ... Ja sam stvarno žalostan za upletanje u vas kao da " 
"Ne, ne brinite o tome. Možete pogledati neugodno tamo. Zašto ne dolaze u tvoje kabine i možemo razgovarati o tome? " 
Misao gole žene sa mnom samo produbili moju horniness. 
"Ne ćete oblačiti?" 
"Pa ja mogu, ako želiš da, ali ..." 
"Hm, ne, ne brinite" 
"U redu onda, ja sam Joanne by the way" 
"Oh, I'm Marie" 
"Lijepa imena" 
Zašto mi je to tako je bilo krivo? Ali ona je izgledalo lijepo dovoljno i ja sam bio toliko uspaljen. 
Žena ustala i otvorila sam vrata da joj pustiti unutra je bila lijepa žena lizanje , ona je dobro izgledao nakon što je tijelo i dekoltea umrijeti za plus je bio blago preplanuo i još uvijek padaju komadići psa sperma na podu.Došla je i zatvorio vrata, a zatim je zatvorio poklopac na WC i sjeo. Crni labrador je došao u, kao i sam mogao vidjeti njegov penis polagano smanjuje, pas sjedio na vratima i zadržao se na vidikovcu. 
"Pa koliko si vidjeti od nas?" Joanne pitao 
"Oh sam vidio psa sa njegov penis u vama i vidio sam mu doći, ali da je o tome" 
"Što mislite o tome?" 
"Bio sam šokiran u početku, ali to je toliko uspaljen sam morao gledati opet" 
"Zaista, dobro ja mogu vam dati pustiti." 
"Što?" 
"Mogu vam pomoći doći" 
"Oh, dobro ... um ... u redu" 
Joanne je ustao i mene okrenuo poništiti moje školske uniforme. Ona svuče me rodila i onda mi je okrenuo leđa okolo. 
"Imate lijepo tijelo Marie", rekao je Joanne 
"Hvala, ja sam ponosan na moje tijelo" 
"Tako da bi trebao biti. Sada bi ste cumming " 
Joanne nježno cupped njezine ruke oko moje prepone i osjećao sam prekrasan osjećaj strujanja oko mog tijela. Ja grunted tiho. Onda Joanne polako skliznula prst u moju vaginu i premjestili unutra i van. To je najbolji osjećaj koji sam ikada imao u mom životu. 
"Tako Marie. Imate li kućne ljubimce? "Joanne me je pitao što je radila moja maca 
"Uh ... da ... uh ... Ja sam pas ... uh ... zove ... wobbles", rekao sam u ekstazi 
"Zašto si ga nazvati?" 
"Jer je ... uh ... oh ... on je ... smiješan način hodanja ..." 
"Kakav kopaju je on?" 
"... Ah, uh ... Labrador" 
Tada sam cummed stvarno teško, ovo je nevjerojatno sam gushed toplo sokovi na Joanne za ruku i ona je tada lizali joj ruku i svidjela moja maca čist. Osjećao sam se odlično. 
"Labrador vam reći. Je li on ovdje? " 
"On bi trebao biti vezani van." Rekao sam 
"Imao je seksualne odnose s drugim psima?" 
"Ne da ja znam" 
"Pa ovo bi trebao biti zabava za njega previše. Idi i njega dobiti " 
Otvorio sam kabine i još uvijek gol nevezan wobbles iz pošte izvan te ga uzeo natrag u. onda sam zatvorena vrata u wc sobu i zaključao. 
Uzimao sam da wobbles Joanne da imaju pogled na. 
"Oh, nije on sladak!" Joanne cooed patting i grljenje wobbles. 
"On je baš kao i vaš pas Billy samo on zlatne" 
Ja savijen prema dolje i potapšao Billy, on gumiran njegovo tijelo na moj trbuh i osjetiti njegov krzno je tako lijepo. 
"Ok, pa tko ne želite učiniti prvi?" 
"Um ... Ja mogu dati wobbles ići" 
"U redu onda, donijeti wobbles do vašeg maca i neka ga miris tako da on dobiva uzbuđen" 
Zvao sam wobbles blizu mene i nježno doveo njegov nos dolje na moje prepone gdje je miris i lizali nježno, to je lijepo! 
"OK, sada ga stavi na trbuh i nježno trljati njegov penis dok on dobiva erekciju." 
To sam i učinio sam ga ležao na podu i gumiran njegov penis, tako da se polako prerasla u veliki pulsirajući roza penis. 
"Lijepo, sad se dolje na sve četiri i otvoriti svoj šupak njemu - daju mu nešto za njega prodrijeti." 
Slijedio sam upute i Joanne dobio dolje na sve četiri, otvaranje moj šupak za wobbles ući. 
"Sada, on će ući prilično teško, pokušajte ne vrištati ili vikati kako će povući opet" 
Osjećao sam se wobbles nos njuškanje moje dupe, naklonost moj miris, a zatim termofiksacija njegov prednjih na ostatak svoje prednje šape na leđima. Tada bez upozorenja oštar ubod boli pucao kroz moje tijelo kao što je rammed njegov penis u teško u moju guzicu. Ja malo natrag krik i pokušao ostati i dalje. Na kraju, wobbles počeo vući njegov penis i iz mog anusa polako. OH, Raj! Što osjećaj - pas u meni! Okrenula sam se i pogledao u wobbles 'oči s ljubavlju, a on se osvrnuo na mene s onim velikim smeđim očima.Voljela sam sječa njegov penis u meni, osjetio je super! U, iz, u, van. 
Čuo sam vrisak iz Joanne i okrenuo da vidi Billy u magarca kao dobro. Bila je u ekstazi oplakivanje, pa sam slijedio odijelo. Oplakivanje i grunting. 
Tada sam osjetio toplo lak osjećaj na usnama i otvorio oči da vidim Joanne ljubis me. To je previše, volio sam ovaj pas u meni i nježno ljubljenje i Joanne lizanje oko moje usne. 
Mi ljubila dok kao psi su ljubav za nas. Tada se nešto dogodilo. Wobbles počeo kretati sve brže i brže - bio je cumming. Osjećao sam se pulsira u njegov penis i moaned glasnije i on mi je rammed opet i opet. Zatim lupanje pojačane i guste globula sperma spurted van moje u dupe. Opet i opet sve više i više sperma tada je sve još uvijek. Osjećao sam se wobbles povući i preseliti u kutu da se smiri. 
U međuvremenu, Joanne je još uvijek uzimajući humped Billy je bio i oplakivanje. JA koji je potreban da se sperma loše pa sam skliznula ispod Joanne s glavom smješten ispod nje maca, onda sam odrastao na laktovima i počeo jesti Joanne's vagina. Ona moaned i shrieked kao njezin magarac je bio jeben i njezina maca je lizali. Tada pas doveo na veliki orgazam squirting tona sperma u Joanne's magarca i spilling out na podu. Kao pas povukla Joanne joj je orgazam i napuni usta s njom sok. Ona je tada legla zadihan teško. 
"To je nevjerojatno!" Joanne povikaše 
Dvije djevojke onda se čisti i obukla u odjeću. Srbija sex
"Moram ići sada rekao sam Joanne" Mi ćemo učiniti da ponovo negdje " 
"Što misliš negdje. Jeste li završiti školu danas? " 
"Yeah" 
"Onda sutra na istom mjestu reći jedanaest?" 
"U redu onda. Ja ću vidjeti ya onda sam napustio Joanne onda i otišao kući. Kao što sam ušao u kuću da mi je majka bailed gore u kuhinji. 
"Ti uzeo svoje vrijeme što se dogodilo?" Upitala je 
"Oh, ne puno samo mi je previše zabavno", rekao sam dajući wobbles lukava mig.

Нема коментара:

Постави коментар