.

четвртак, 24. март 2011.

Gole zene starije oglasi

Vi ste na hot telefon, a ja ne mogu odoljeti. Ja sam pozornost na zvuk vašeg glasa, baš kao Peaches-the-mačka, i baš kao predispoziciju za presti kao što je ona. Vi sjedite u vašem stolici, bulji sightlessly na računalo monitor kao što razgovarati.

'Ah, dobro,' mislim, 'je ne u svezi s radom. " Čeznem da te dotaknem i ja to učiniti, trčanje moj prst preko vaše gola ramena i prsa prema dolje. Gole zene starije oglasi

Kao odgovor, prste kopča moj ručni zglob, i cijeđenje čvrsto, podignite ruku daleko. Vaš druge geste rukom nestrpljivo, signalizacija 'pusti me na miru'. Ja sam miffed vaš odgovor, ja to priznajem. Sam povući moje ruke daleko i kretati stolica zahvatila noge, zarobljavajući ih među svoje. Možete mi dati intenzivan gotovo-odraza i nastaviti razgovor, oči bljeskanje upozorenja na mene. Koji sam ignorirati, naravno.

Sjedim na rubu svoje stol i podbočiti jedan od mojih nogu stavljanjem mi je noga na ruku vašeg stolac. Ti pucaj mi ljutiti pogled, ali oči su uhvaćeni od strane očima mi polako ublažavanje suknja moje sundress do moje bedro. JA trčanje moj prst uz moje glatke noge obrijan, do iznad koljena,  starije oglasi a zatim prema dolje uzduž donje moje bedro. Moji prsti četka prepone moje gaćice i sam drhtanje i stenjati. Moje bradavice su iznenada teško i dugo, i ja mogu osjetiti val vlage unutar mene i oko moje klitoris.

Vi zasjesti u stolicu malo, ublažavanje kukove naprijed, crtež moje oči oticati raste tamo.Dobra. Ja sam u iskušenju da ispadne do koljena i vas izvući, ali si me odgurnuo jednom i ne želim da se desi opet, pa sam ostatak moja desna ruka iza mene i zasjesti protiv njega, ja osobno podupire. JA trčanje uz prst moje gaćice, masirati moj klitoris kroz tkaninu barijeru, pokušavajući gurnuti moj prst u mene. Vrlo brzo, moje gaćice su natopljene. JA donijeti moj ruku na moj pubis i klizanje prstima pod krpom, zadirkivanje mekana, obrijane kože moje nasip i usne.

Gledam kako gutate i teško zatvoriti oči, a zatim ih ponovno otvoriti, kao i ako su se bojali da propustite nešto. Ja pritisnite prst kroz moje usne i dati moj klitoris dobar zvrčka, što zauzvrat čini mi se izdisaj. Ja ne mogu pomoći, ja sam težak da se smiri, ali se osjeća tako dobro, da se električni šok od užitka. Ja skliznuti moje ruke dalje dolje, trčanje moje prste među moje usne, uživajući u vlažnosti. Ja skliznuti prst u moju rupu, samo palac ili dva, i to slip out, ponavlja sve dok moj hips žele lift off stol.

Ja mogu čuti tvoj glas: još uvijek se radi, ali oči su učvršćeni na mene, na toj tkanina natkriveni dio mog tijela, gdje sve akcije se odvija. JA odlučio je da sažaliti se na vas, i ja ustati od ruba stola i povući moje haljine iznad moje glave. Ja ga pitch preko ramena za zemlju u gomili nekoliko stopa daleko. Ja se okrene i ravnotežu protiv stol, koračni iz moje gaćice. Oni su mokro usisavanje, kao i oni slajd dolje mojih bedara oni ostaviti trag vlage. Ja korak od njih i ostavite ih polaganje na moje noge, razmišljam o tome što učiniti sljedeći.

Savijanje, ja ostatak moj lakat na radnoj površini i  zene starije  moja brada u ruci. Sam proširila moje noge razmaknute, i da imate dobar pogled, ja sam počeo sam dodir ozbiljno. Prste moje lijeve ruke muke moj klitoris, štipanje i ona valjanja i dok moj hips mužjak, a zatim skliznuti dolje u mene, spaja protiv moje kosti, što mi meškoljiti. Možda tri minute prolaze i znam da sam blizu dolazak, i znam, previše, da ne mogu doći tiho, tako da sam back off.

Ja još uvijek mogu čuti tvoj glas droning ali ja ne mogu dati riječi, kao moj vlastiti užitak je previše glasno zujanje u ušima. JA premjestiti moj prst iz moje maca i pokrenuti ih uz moje dupe, dajući sebe žmarci. Moji prsti su tako gladak s mojim sokovima da ja nemam problema vlaženja otvaranja tamo. S mojim srednji prst sam zafrkavati sebe malo, a zatim polako gurnuti prošlosti prsten mišića na moj drugi koljenicu. Pažljivo, pažljivo, ja skliznuti moj prst natrag i naprijed, uživajući frisson užitka da trenje mi pruža. Kada sam opušteno dovoljno, JA probati za drugi prst, a za manje od jedne minute, obje su u meni, polako.

Vaš ton promjena, a ja mogu reći da ste je završio razgovor. Ja mogu čuti vas se kreće u svoj stolac, ali ja sam zavrsio u zadovoljstvo da dajem sebe primijetiti više od toga.

Odjednom osjećam tvoje ruke oko moje zglob, povlačeći prstima iz moje dupe kao što push moj ručni zglob gore, u malom mojih leđa. Uz vašu druge strane me gurnuti dolje na stol dok su moje grudi pritisne protiv njega, onda, sebi vodič u moje maca. Možete ugurati u mi je teško, prisiljavajući krik iz mene to je reagirao dugim, niskim stenjati od vas. Moje hipbones su slammed punishingly u desktop i opet dok ne počne zadovoljstvo nad-jahanje boli i moje tijelo produljuje. Ja stojim na prstima i doći do svoje slobodno ruku pod me na dodir moj klitoris. Ja ga samljeti punishingly, ja sam guranje prema orgazam pri svakom prolasku na mojim prstima.  zene starije  Vi i dalje funta u meni dok ne dođem, vikao je moje zadovoljstvo, moje savijenim leđima i moje lice crveni.

Možete izvući iz mene tako iznenada da sam stenjati u znak protesta. Tu je mali pomak u svoj stav i onda ja mogu osjetiti vas pritiskom protiv različitih rupa. Vaš penis je gladak i vas gurnuti glavu kroz s oštrim gurati koji donosi izdisaju od mene. Ja sam još uvijek drhti iz mog vrhunca, osjetljivi kao pakao, i pritisak od vas meni je intenzivan.

"Polako," Ja izdisaju.

"Bio sam na telefonu", vi kažete gruffly u odgovoru,  zene oglasi i naginje se prema naprijed, pritisnite još pola inča u mene.

"O molim", molim, počevši suze u mojim očima, moji prsti počinju raditi ozbiljno na moj klitoris opet pokušava preko vožnje bol-signali sa zadovoljstvom sam sebe. "Molim vas, ići sporo." Sex sa vise zena Srbija

Vi natrag van malo i gurati opet, prisiljavajući svoj put u drugom palac ili tako. Oboje smo stenjati, i ja mogu osjetiti rukom još uvijek drži moj ručni zglob na mjestu drhtati malo. Ja se opustite i gurnuti natrag malo, i to je sve što trebate poziv da i dalje rade svoj penis u mene. Konačno ste sve u meni. Ja mogu osjećati vaše loptice pritiskom protiv moje prste kao što sam masaža moj klitoris. Ja sam teško disanje i brzo, a ja sam cvileći i oplakivanje, ali tako su vas.

I mužjak moje dupe protiv vas nekoliko puta, a vi se savjet. Vi uzdiše duboko dolje u grudima i početi slajd i od mene, branje gore brzina nakon nekoliko udaraca. Povlačenje gotovo sve na putu, te potisak duboko u mene, a ne kao otprilike kao što si učinio kada ste bili u mom maca, ali s nasiljem ipak suzdržano. Ona se osjeća nevjerojatno intenzivan, i ubrzo osjećam da je svojstven peckanje jedinstvena za graditi-gore od analnog orgazma.

"Ja ću uskoro doći:" Ja vas upozoriti, a štipanje moj klitoris, započeti stiskanja moje mišiće oko vas, mužnja vaš penis. Želim vam doći uskoro, trebam vas da se uskoro.Tvrdih i brzo orgazam diže iznad mene kao val, njegova krivulja obećavajući istovremeno analni i klitoralni klimaks. Ja mogu čuti sebe cvileći i hvata i prosio vas da dođete, a ja mogu čuti vas oplakivanje i hvata se u odgovoru. Nekoliko kratkih, teško udaraca i ja mogu osjetiti vas tensing iza mene, osjećam da je nemoguće oticanje i ukočenost koji signalizira orgazma, i onda dolaze.

Zvukovi koji dolaze od tebe su sve što mi treba da me gurnuti preko, a mi mišići stisnuti oko vas kao zadovoljstvo zrači kroz mene, što mi je vikati, cijeđenje mene vanjska strana, prisiljavajući gasps i stenje od vas, kao i zasljepljujuće intenzivan dvostruko orgazam role kroz mene.

Nakon toga, ti povuci polako i pažljivo iz mene i pomozi mi da stoje uspravno na klimavim nogama. Mi hoda stepenicama na svoj krevet i kolapsa tamo, ruke i noge isprepletene, i spavati. 

Нема коментара:

Постави коментар